با پیروی از این نکات از سوی برخی از ارزیابهای خبره آوانت، دانشآموزان میتوانند در بهار امسال با شرکت در آزمونهای مهارت زبان خود احساس اطمینان بیشتری کنند. کوتاه کننده لینک گوگل را ببینید.
هیچ کس نمی داند موفقیت در آزمون مهارت زبان چگونه به نظر می رسد تا تیم ارزیابی کننده متخصص آوانت – آنهایی که هزاران پاسخ دانش آموز را تجربه کرده اند. آنها می دانند به دنبال چه چیزی باشند و چگونه مهارت واقعی را قضاوت کنند. ساخت استیکر تلگرام چندین روش دارد.
صدها هزار دانش آموز امسال برای ارزیابی مهارت زبان خود در مدارس سراسر کشور آماده خواهند شد. برای کمک به دانشآموزان در بهترین عملکرد خود، از ارزیابهای خبره خود خواستهایم تا بهترین نکات امتحانی خود را برای کمک به آن دانشآموزان به اشتراک بگذارند. چه معلمی در پورتلند، اورگان باشید که برای برگزاری آزمون زبان سومالی آماده میشوید، یا دانشآموزی که امیدوار است مهر جهانی بیلیترسی را دریافت کند، میتوانید از این نکات برای موفقیت استفاده کنید.
یک تصویر بزرگتر ایجاد کنید
موری انیس، مدیر رتبهبندی آوانت، به ارزیابهای خود دستور میدهد که به دنبال شواهدی باشند که تأیید میکند دانشآموز زبان کافی برای ایجاد «تصویر بزرگتر» ارائه کرده است.
معلمان میتوانند دانشآموزان را تشویق کنند تا با نشان دادن نحوه ایجاد تصویر بزرگتر، مرزهای مکانی را که در خلق زبان خود قرار دارند پیش ببرند. راه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. این چیزی بیش از افزودن کلمات واژگانی به پاسخ آنهاست. دانش آموزان می توانند انواع جزئیات و زبان پیچیده را اضافه کنند که به ایجاد پاسخ کامل تر کمک می کند.
لیز فارنسورث، یک رتبهبندی اسپانیایی با این موضوع موافق است. “اگر دانش آموزی بتواند داستانی منسجم را تعریف کند و از زمان های مختلف به درستی استفاده کند، در مسیر خوبی برای دریافت نمره بالا خواهد بود.”
سازماندهی کردن
به دانش آموزان کمک کنید تا بفهمند چگونه یک پاسخ سازمان یافته ایجاد کنند.
راشل، یک رتبهدهنده آلمانی، میگوید: «برای کسب امتیاز در سطوح پیشرفته ۷ یا ۸، باید پاسخها سازماندهی شوند.» دانشآموزان باید ثابت کنند که میتوانند با استفاده از برخی واژگان خاص و مرتبط با موضوع، در مورد چندین جنبه از اعلان با جزئیات صحبت کنند.
به عنوان مثال، اگر درخواست از آنها بخواهد که احساسات خود را در مورد رویدادهای جاری توضیح دهند، دانش آموزان باید مقدمه ای بنویسند که نظر خود را بیان کند، با چند جمله حمایت کننده از آن، و سپس چند جمله دیگر که یک دیدگاه جایگزین ارائه می دهد. دانش آموزان باید با یک نتیجه گیری محکم پایان دهند. واژگان پیشرفته و کلمات و عبارات انتقالی که یک جریان منسجم ایجاد می کنند باید وجود داشته باشد تا پاسخ را با هم پیوند دهد.
آن را با صدای بلند بخوانید
برای بخش زبان نوشتاری، بسیاری از ارزیابیکنندگان میگویند که خواندن پاسخهای نوشتاری پس از نوشتن با صدای بلند برای دانشآموزان مفید است. انجام این کار می تواند به دانش آموز کمک کند تا خطاها را شناسایی کند، همچنین فرصت هایی برای بهبود جمله یا اضافه کردن جزئیات بیشتر فراهم می کند.
با صدای بلند و واضح صحبت کنید
کریستین فولر، یک رتبهدهنده انگلیسی، دانشآموزان را تشویق میکند که در حین ارزیابیهای گفتاری «به وضوح صحبت کنند». برای دانش آموزان مهم است که قبل از زدن دکمه ارسال، زمانی را برای گوش دادن به پاسخ های خود اختصاص دهند تا مطمئن شوند که از ضبط خود راضی هستند.
ایجاد یک کار در اطراف
کتی مک آرتور، یک رتبهدهنده فرانسوی پیشنهاد میکند که وقتی دانشآموزی احساس میکند واژگانی خاص برای درخواست ندارد، نباید وحشت کند. ممکن است راه های مختلفی برای پاسخ دادن به سوالات در اعلان وجود داشته باشد. دانشآموز باید تشویق شود تا بهترین تلاش خود را برای تمرکز بر بخشهایی از اعلان که میتواند به آنها بپردازد، انجام دهد. آنها باید جسور باشند و با استفاده از واژگانی که می دانند پاسخ دهند.
اگر دانشآموزان شما این نکات را در ذهن داشته باشند، نه تنها به رتبهبندی عالی، بلکه برای ایجاد مهارتهای زبانی قوی و واقعی که میتواند برای یک عمر برایشان مفید باشد، دست می یابند.