سرگرمی

بازی هایی که می توان داخل خانه انجام داد تا کودک انرژی بسوزاند!

این فعالیت‌ها نه تنها با کسالت مبارزه می‌کنند بلکه ذهن و ماهیچه‌های کودکان را نیز به چالش می‌کشد ، بدن‌شان را تقویت می‌کند و تمام آن انرژی فروخورده را آزاد می‌کند ، در نهایت شما را با بچه‌های قوی‌تری باقی می‌گذارد.

والیبال با بادکنک: میتوانید با گره زدن یک تکه نخ ضخیم بین 2 صندلی در اتاق یک ” تور” برای بازی درست کنید و بعد از آن از کودکان خود بخواهید که با دویدن به اطراف تور به بادکنکی ضربه برنند و سعی کنند با انجام این کار آن را از زمین بازی خود دور کنند. اگر در بازی بیشتر از 2  شرکت کننده دارید ، از آنها بخواهید تا جایی که میتوانند بدون اینکه به روی زمین بیفتند بادکنک را از روی تور رد کنند.

نوشته های مشابه

بازی هاکی با بالون : این بازی اینگونه است که باید از یک چوب هاکی مخصوص کودکان استفاده کنید یا اگر دسترسی ندارید میتوانید آن را با یک مقوا بسازید. این بازی برای هدایت کردن یک بادکنک به داخل تور انجام میشود.

Sticky Spider Web: از نوار نقاش برای ایجاد طرحی شبیه به تار روی درگاه استفاده کنید (ایده از طریق Hands On As We Grow). به بچه‌هایتان روزنامه بدهید تا آن را بچرخانند و در وب پرتاب کنند. یا خلاقیت به خرج دهید و از اشیاء سبک دیگر مانند بادکنک استفاده کنید. از آنها بخواهید برای امتیاز یادگیری بیشتر تعداد اشیاء را در مقابل چند شیء بچسبانند بشمارند.

https://bestkid.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9%d8%a7%d9%86/%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%d8%aa-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9%d8%a7%d9%86/%d8%a8%db%8c%d8%b4-%d9%81%d8%b9%d8%a7%d9%84%db%8c-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9%d8%a7%d9%86-2.html

Sticky Note Wall Bop: 26 یادداشت چسبنده را به پشت یک در وصل کنید و روی هر کدام یک حرف متفاوت بنویسید (به ترتیب تصادفی). یک خط «شروع» چند فوت دورتر از در بزنید (اگر بچه‌های بزرگ‌تری دارید بیشتر باشد)، و از کودکتان بخواهید با یک توپ نرم، کیسه لوبیا، حیوان عروسکی یا یک جفت جوراب در پشت آن بایستد. اکنون به آنها دستور دهید که شیء خود را پرتاب کنند و سعی کنند “A” یا “T” را بزنند. بازیکنانی که مهارت‌های املایی و هدف پیشرفته‌تری دارند، می‌توانند تمام حروف را در کلمات خاص ضربه بزنند (برای سخت‌تر کردن آن، اگر یکی از حروف را از دست دادند، از اول شروع کنند!).

Floor Bop: Wall Bop را روی زمین ببرید. به جای هدف گرفتن از بالا، اکنون فرزندان شما باید یک شی را پرتاب کنند تا روی تکه های کاغذ روی زمین فرود بیاید. همان قوانین فوق می تواند اعمال شود.

Color Toss: شبیه Floor Bop، اما با این بازی شما تکه‌های کاغذ ساختمانی رنگی را روی زمین می‌چسبانید. سیستم امتیازی خود را ایجاد کنید که در آن اگر یک کیسه لوبیا را روی هر کاغذی قرار دهید، 1 امتیاز دریافت می کنید، اما اگر روی کاغذی که با رنگ کیسه لوبیا مطابقت دارد، 5 امتیاز دریافت می کنید.

گرفتن توپ پینگ پنگ: آن فنجان های انفرادی قرمز پلاستیکی و چند توپ پینگ پنگ (یا هر شی کوچکی که در فنجان جا می شود) را بیرون بیاورید و از بچه ها بخواهید توپ را به طرف شریک زندگی خود پرتاب کنند و سعی کنند آن را در فنجان بگیرند. از نزدیک شروع کنید و سپس برای افزایش چالش یک قدم به عقب بردارید. برای یک بازیکن تک نفره، آنها می توانند به سادگی توپ را در هوا پرتاب کنند و سعی کنند آن را بگیرند. کوچه تمساح: یکی از بازی های داخلی مورد علاقه ما در تمام دوران. به سادگی چند «جزیره» یا «قایق» را روی زمین پراکنده کنید (از بالش، حیوانات عروسکی، کتاب و غیره استفاده کنید) و سپس از بچه‌هایتان بخواهید بدون افتادن در «آب» از یکی به دیگری بپرند و خطر خورده شدن توسط تمساح گرسنه را داشته باشند. . امتیازات پاداش اگر مادر بازی کند، تمساح گرسنه را بازی می‌کند و وقتی آنها تلو تلو خوردن می‌کنند، به دنبال آنها می‌رود!

راه رفتن خرچنگ:شما باید به کودک خود چگونه راه رفتن خرچنگ را آموزش دهید، بعد از آن باید ببینید کودک شما با چه میزان سرعتی قادر به چرخیدن در اتاق است. این بازی را با خواهر و برادرهایتان انجام دهید و با یکدیگر مسابقه دهید و سپس سطح های بازی را دشوار کنید و آنها را با قرار دادن یک عروسک روی شکمشان متعادل کنید.اگر در حین بازی به زمین افتاد باید به نقطه شروع برگردد و بازی را مجدد شروع کند.

https://jalebamooz.com/games/top-14-android-games/

Cotton-Ball Crawl: این بازی Cotton-Ball Crawl (از طریق والدین) بسیار سرگرم کننده است و شامل جابه جایی انبوه توپ های پنبه ای از اتاقی به اتاق دیگر با استفاده از قاشق است. توپ‌های پنبه‌ای با وزن پر باعث می‌شوند که اگر به درستی تعادل نداشته باشند، به راحتی پرواز می‌کنند!

کارت های تمرین ABC: این کارت های سرگرم کننده قابل چاپ را از Home School Share دانلود کنید که یک کار فعال را برای هر حرف الفبا مشخص می کند. از فرزندتان بخواهید تمام کارهایی را که نام او را تشکیل می دهند انجام دهد یا به سادگی انتخاب کند. آنها علاوه بر انجام برخی حرکات فیزیکی سالم، حروف خود را نیز یاد خواهند گرفت!

مواردی مهم مربوط به ایمنی وسایل بازی برای کودکان

1-محل بازی کودک باید تمیز و منظم باشد

2-اساب بازی های کودکان مطابق با سطح توانایی آنها باشند

3-به سن درج شده روی وسایل بازی دقت کنید

4-وسایل بازی که قطعات کوچی دارند را در اختیار کودکان قرار ندهید

5-گوشه ها و نقاط نوک تیز وسایل بازی کودکان را مورد بررسی قرار دهید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا