ورزشی

بعد از اتمام لیگ فوتبال چه کارهایی می توانیم برای سرگرمی انجام دهیم؟

فصل عادی NFL در 9 سپتامبر 2021 آغاز شد و در 9 ژانویه 2022 به پایان رسید. این اولین سالی بود که NFLدر یک فصل 17 بازی را اجرا کرد، بنابراین به هواداران بسیار بیشتر از آنچه در سال گذشته به آن عادت کرده بودند، فوتبال داده شد.

1. NFL Offseason باید هیجان انگیز باشد

خارج از بازی درفت NFL، اتفاق های فوتبالی بسیاری در خارج از فصل رخ میدهد که باعث میشود شما درگیر آنها شوید. معاملات در باشگاه های ورزشی شروع میشوند و زمانی زیادی نخواهد گذشت تا بتوانند با تیم ها و بازیکن های آزاد مورد نظر خود قرار داد ببندند. اگر شما در نظر دارید که خود را برای فصل آینده آماده کنید باید از آخرین خبرها در مورد تیم ها و بازیکنان مورد علاقه خود مطلع باشید.

2. فصل عادی NBA 2021-22 را تماشا کنید

NBA برای همه مناسب نیست، اما ورزشی است که مملو از بازی های برجسته است که تماشای آن را جذاب می کند. تقریباً 20 بازی در فصل عادی قبل از شروع پلی آف باقی مانده است، بنابراین زمان کافی برای رسیدن به فصل و آماده شدن برای فینال NBA را در اختیار شما قرار می دهد. آیا میلواکی باکس به عنوان قهرمان تکرار خواهد شد یا شخص دیگری نمایش را خواهد دزدید؟

3. فصل عادی NHL 2021-22 را تماشا کنید

اگر NBA کاملاً با سبک شما مطابقت ندارد، NHL ممکن است کمی جلوتر باشد. آن بازی سخت، کبودی و شدیدی دارد که تماشای فوتبال را بسیار سرگرم کننده می کند  به جز اینکه روی یخ بازی می شود. ضربات زیاد، دعواهای زیاد و بازی های باورنکردنی زیادی وجود دارد که ارزش توجه شما را دارند، به خصوص در طول فصل خارج از فصل. یعنی چیکار دیگه باید بکنی درست میگم؟

4. ورزش کنید و پوندهای سوپر باول را از دست بدهید

اکثر مردم فصل فوتبال را با خوردن غذای زیاد می گذرانند و در حالی که این فصل تا زمانی که طول می کشد سرگرم کننده است، در نهایت باید استراحت کنید و خود را به حالت اولیه برگردانید. این کاری است که همه بازیکنان فوتبال مورد علاقه شما در طول فصل خارج از فصل انجام می‌دهند و برای یک سال دیگر در لیگ‌های بزرگ آماده می‌شوند، پس چرا به آنها ملحق نمی‌شوید و ثابت نمی‌کنید که می‌توانید مقداری از این پوندها را از دست بدهید!

5. یکشنبه به پیک نیک یا صبحانه بروید

یکشنبه شاید روزی باشد که بیشترین تاثیر را در طول فصل فوتبال داشته است، اما اگر از طرفداران فوتبال کالج هستید، می توانید روز شنبه را نیز به یاد بیاورید. با این همه وقت اضافی در تعطیلات آخر هفته، در نهایت می‌توانید خود را به صبحانه‌های یکشنبه، پیک‌نیک‌های آخر هفته و فعالیت‌های آرامش‌بخشی که قبلاً وقت انجام آن‌ها را نداشتید، زیرا بازی در جریان بود، بگذرانید.

6. زمان بیشتری را با عزیزان خود بگذرانید

در مورد تمام وقت اضافی که خواهید داشت، چرا بخشی از آن را با عزیزانتان صرف نکنید ،خواه خانواده، دوستان یا حتی داوطلب شدن در یک سازمان غیرانتفاعی محلی. این یک لحظه عالی برای معاشرت با افرادی است که معمولاً در طول فصل فوتبال با آنها معاشرت نمی کنید. به آن‌ها حلقه بدهید، کار سرگرم‌کننده‌ای برای انجام دادن پیدا کنید و با شرکتی باکیفیت یک شب سرگرم‌کننده داشته باشید.

7. به بیرون بروید

فوتبال را می توان در هر آب و هوایی بازی کرد. در واقع، برخی می گویند که در برف یا حتی در باران سرگرم کننده تر است. مهم نیست در حال حاضر با چه نوع آب و هوایی روبرو هستید، نزدیکترین دوست یا خویشاوند خود را بگیرید و پوست خوک را بیرون بیاندازید. این یک راه عالی برای تفریح، ورزش و لذت بردن از کیفیت در فضای باز به طور همزمان است . چه چیزی بهتر از اینوجود دارد؟

8. چند دستور غذای جدید برای فصل بعد بیاموزید

زمانی که تعدادی از افراد همیشه دوست دارند که اطلاعات فوتبالی خود را در مورد بازی های فصل فوتبال به رخ دیگران بکشند، برخی دیگر میخواهند با مهارت های آشپزی خود جلب توجه کرده و دیگران را برای لذت بردن از مسابقات فوتبال به خانه خود دعوت کنند. اگر شما به دنبال این هستید که در فصل آینده مهمانان و دوستان خود را حیرت زده کنید ، باید دستورالعمل های جدیدی را یاد بگیرید و به خودتان زمان دهید تا قبل از شروع فصل جدید فوتبال این مهارت ها را کامل کنید و بااین کار خیلی از دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید.

9. تماشای یک برنامه تلویزیونی یا فیلم جدید

وقتی به دنبال یک نمایش خوب برای تماشای زیاد هستید، هیچ کمبودی در گزینه ها وجود ندارد. برنامه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید به صورت هفتگی آن‌ها را به صورت زنده تماشا کنید، اما تعداد زیادی برنامه قدیمی نیز وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را (دوباره) از طریق یک سرویس پخش تماشا کنید. شما می توانید زهر خود را بردارید، اما فقط آماده باشید که زمان زیادی را جلوی تلویزیون تلف کنید و فعال ماندن را فراموش نکنید!

از دیگر تفریحات مناسبی که میتوانید انجام دهید

به موزه،آکواریوم ها و باغ وحش بروید، در فعالیت هایی که به طور داوطلبانه وجود دارند شرکت کنید، از بازارهای گل و گیاه دیدن کنید، مهارت های جدید را بیاموزید،کارهای عقب افتاده خود را انجام دهید، عکاسی کنید، وبلاگ نویسی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا