متفرقه

برنامه و بازی رایگان برای اندروید در سال 2022

بسیاری از برنامه‌هایی که در Play Store به‌عنوان «محبوب‌ترین» فهرست‌شده‌اند، تبلیغات، کامنت های جعلی، یا نسخه رایگان بی‌فایده‌ای دارند که چیزی جز مزاحمت نیست. اما ما کنجکاو بودیم که بهترین اپلیکیشن ‌های واقعی را پیدا کنیم، برنامه‌ هایی که بدون هیچ هزینه‌ای زندگی را آسان می ‌کنند یا بهره‌وری را بهبود می‌بخشند. در چند ماه گذشته، بیش از 350 برنامه محبوب رایگان را آزمایش کردیم تا 35 برنامه را که هر گوشی اندرویدی باید داشته باشد، بیابیم. پاک کردن سرچ اینستاگرام

1. هات اسپات شیلد

من به حفظ حریم خصوصی آنلاین اعتقاد زیادی دارم، و بنابراین جای تعجب نیست که این لیست را با یک VPN 100٪ رایگان (ترکیبی نادر) قابل اعتماد شروع کنم. Hotspot Shield از تلفن من با رمزگذاری درجه نظامی محافظت می کند، سرعت اتصال اینترنت من را کاهش نمی دهد و داده های نامحدودی به من می دهد. استفاده از این برنامه بسیار آسان است، فقط روی دکمه اتصال ضربه بزنید و VPN با سریعترین سرور موجود متصل می شود.آزمون ام اس آر تی را بلد باشید.

علاوه بر امنیت از هکرها، چشمان کنجکاو دولت، و اجتناب از کاهش سرعت از سوی ISP خود، می‌توانم از وب‌سایت‌های مسدودشده جغرافیایی بازدید کنم و قیمت‌های ارزان‌تری را برای برخی از اقلام پیدا کنم. آموزش کامل اسپاتیفای را در جالب آموز ببینید.

2. CCleaner

من تعجب کردم که گوشی من بعد از نصب CCleaner چقدر بهتر کار می کند. ویژگی مورد علاقه من تحلیلگر برنامه است که به من نشان می دهد کدام برنامه ها بیشترین منابع را مصرف می کنند و باتری را خالی می کنند. دارای یک برنامه کش داخلی است که از اجرای برنامه های غیرضروری در پس زمینه جلوگیری می کند و تا زمانی که آنها را باز نکنید آنها را به حالت خواب می برد.کلمات زیبای فرانسوی

CCleaner برای اندروید اسکن عمیق دستگاه شما را اجرا می کند و فایل های غیر ضروری را حذف می کند، کش شما را پاک می کند، از شر فایل ها و پوشه های ناخواسته خلاص می شود و موارد دیگر. این کار فضای گرانبهایی را آزاد می‌کند و به تلفن شما کمک می‌کند تا در بهترین عملکرد خود کار کند.

3. BitDefender

داشتن یک برنامه آنتی ویروس قابل اعتماد برای دستگاه های اندرویدی ضروری است و بیت دیفندر بهترین آنتی ویروس رایگانی است که من روی گوشی خود داشته ام. محافظت 24/7 در برابر بدافزارها، جاسوس‌افزارها، ویروس‌ها و باج‌افزارها را فراهم می‌کند. اگر بخواهید می‌توانید اسکن دستی را اجرا کنید یا فقط به ویژگی خلبان خودکار تکیه کنید، که همیشه به دنبال فایل‌های مخرب است. حتی با وجود اینکه برنامه همیشه در حال اجرا است، این برنامه سبک وزن است و باتری من را تخلیه نکرده است.

4. AVG

AVG چیزی بیش از یک برنامه آنتی ویروس است. دارای VPN، قاتل برنامه، ابزارهای ضد سرقت، حذف فایل های قدیمی یا غیر ضروری و موارد دیگر. هر برنامه را قبل از نصب بر روی دستگاه شما اسکن می کند، و هنگامی که می خواهید به وای فای عمومی متصل شوید، اسکن را اجرا می کند. همه این ابزارها به بهبود سرعت شما، آزاد کردن فضا و اطمینان از محافظت از اطلاعات خصوصی شما در برابر حملات سایبری کمک می کنند.

تنها مشکلی که با آن دارم، تعداد تبلیغاتی است که سعی می کنند مرا متقاعد کنند که به بسته پریمیوم ارتقا دهم.

5. Qustodio

به عنوان پدر 5 فرزند، تعیین محدودیت های زمانی و فیلترهای وب یک ضرورت است. Qustodio بهترین برنامه کنترل والدین است که من برای اندروید تست کرده ام. حتی نسخه رایگان، که به اندازه برنامه پریمیوم ویژگی ندارد، برای محافظت از فرزندان من و اعمال محدودیت های صفحه نمایش بسیار عالی عمل می کند. یک محدودیت روزانه یا یک برنامه روزانه تنظیم کنید و فیلتر وب را مطابق با استانداردهای خود سفارشی کنید و زمانی که فرزندانتان وقت خود را با تلفن می گذرانند استراحت کنید.

6. Microsoft Word

هیچ برنامه پردازش کلمه بهتر از Microsoft Word وجود ندارد. بر خلاف همتای مبتنی بر ویندوز یا مک، Word for Android 100% رایگان است و می‌توان آن را به‌عنوان یک برنامه مستقل به‌جای اینکه نیاز به دانلود کل مجموعه آفیس 365 داشته باشد، دانلود کرد.

علاوه بر قالب‌ها، ویژگی‌های ویرایش، و سبک‌های قالب‌بندی که Word به آن معروف است، یک PDF Reader داخلی نیز دارد. به راحتی به شما امکان می دهد فایل های PDF را به اسناد Word تبدیل کنید تا بتوانید آنها را ویرایش کنید و سپس آن را به PDF ذخیره کنید.

با Word for Android، می‌توانید به راحتی سند خود را با اعضای تیم یا همکلاسی‌های خود برای پروژه‌های مشترک به اشتراک بگذارید، ویرایش‌ها را در زمان واقعی دریافت کنید، و تاریخچه نسخه را ببینید و ویرایش کنید.

7. Zoom

این برنامه کنفرانس ویدیویی یک تغییر واقعی زندگی برای من و خانواده من بود. این به من اجازه داد بدون از دست دادن هیچ جلسه کاری مهمی سفر کنم و بچه هایم توانستند پدربزرگ و مادربزرگ، دوستان و (در کمال ناامیدی آنها) مدرسه خود را ببینند. نسخه رایگان محدودیت زمانی برای جلسات یک به یک و محدودیت 40 دقیقه ای برای جلسات گروهی ندارد. Zoom ویژگی های بسیار خوبی دارد که برای کاربران رایگان قابل دسترسی است. اینها شامل ضبط جلسات، نادیده گرفتن یک یا همه شرکت‌کنندگان، اشتراک‌گذاری صفحه خود با همه شرکت‌کنندگان، و حتی تقسیم جلسه به گروه‌های خصوصی کوچکتر است.

8. Focus To-Do: Pomodoro Timer & To-Do List

این چیزی بیش از یک لیست ساده کارهاست، و دقیقاً همان چیزی است که یک اهمال‌کننده مزمن مانند من به آن نیاز دارد. از تکنیک Pomodoro استفاده می کند، یک تکنیک مدیریت زمان که در دهه 1980 توسعه یافت و از یک تایمر برای کمک به سازماندهی روز خود استفاده می کند تا بتوانید بدون استرس تمام وظایف خود را انجام دهید. ایده پشت برنامه این است که برای هر کار یک تایمر تنظیم کنید، و پس از انجام آن، قبل از شروع به خط زدن مورد بعدی در لیست خود، یک استراحت کوتاه کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا